Openingsceremonie van onze gieterij

News / 18 November 2024

Einweihungsfeier Eisengiesserei

“Ik denk nog steeds dat ik droom. De gieterij staat echt achter me.” - Met deze woorden opende onze CEO Uwe Brinkschulte afgelopen vrijdag de openingsceremonie van onze nieuwe gietijzer gieterij - een mijlpaal in de geschiedenis van HYDROTEC.

Meer dan 260 gasten waren aanwezig: collega's met hun gezinnen, zakenpartners, buren evenals burgemeester Jens Kuraschinski en districtsbestuurder Dr. Christian Pundt. Samen vierden we een geslaagde middag met heerlijke foodtrucks, kinderactiviteiten, muziek en verfrissende drankjes in perfect weer.

Het idee voor onze eigen gieterij is vier jaar geleden ontstaan. Vandaag kunnen we trots terugkijken op een ultramodern nieuw gebouw dat niet alleen nieuwe markten opent, maar ook extra banen creëert. Met ongeveer 13.000 m² extra productie- en opslagruimte is onze nieuwe gietijzer gieterij één van de modernste in Europa. We zijn overtuigd en geloven in Duitsland als industriële locatie.

Hartelijk dank aan alle betrokkenen die deze dag zo bijzonder hebben gemaakt!

Details Nieuws
Instellingen opgeslagen

Privacy-instellingen